BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 10, 2010

panas

tahap tensen aku da xley nak di ukur gne thermometer pon...thermometer mei?cam pelik je..lantak arr..aku bukan main la tunggu 10/6 ni coz nak tengok result,tapi cam hampeh je...cam taek!!aku da naek kaso da ni..aku peduli ape...

ni mesti sebab aku kurang sabo dan sebelom g cc aku gado kecik ngan mak..derhake sungguh aku..tanggang zaman moden!

nak cakap ape ngan mak nanti law result xley kuo...patot jangan ikotkan sangat ati td..tengok!!eiii,,bodo la aku ni..kolej pon 1 hal..asal aku nyer status asik waiting je?org len da konpem dapat dah.ni kalo aku xdapat kolej,aku bako uitm 2..ade aku heran?huh??

glempes tol!!!
sesape jangan nak wat taek ngan aku ari ni..mud aku tengah xelok ni..tgah taufan ni..perrrrghhh!menyirap!

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...