BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 25, 2010

LIBK part 1

24.11.2010- lapor diri kat uitm segamat
26.11.2010- bertolak g puncak alam
06.12.2010- passing out & bergerak balik ke uitm segamat

kalo nak diikutkan ari bulan, agak2 nye adela dlm 12 ari gak aku join LIBK..tapi bukan aku sebagai Bakal Komander la..but as a komander pengiring..bangga la jugak terpilih tuk jadik komander pengiring...

kalo BK2 ade cerita diowg sendirik as a BK, aku pon xkurang jugak la nak bercerita pasal diri Ku as a komander pengiring..

ok, mule2 sekali aku nak story cket sape lagi diantare mereka yg bergelar RAKAN SEPERJUANGAN aku kat sne nanti..firstly, aku la as a KMdy Rashidah Binti Saadon, then, KM Amira Albhar & the last 1 is, KM Nurhidayah Rosli...(kalo ade wrong spelling, minta ampon le bebanyak ek coz aku fail dlm nak hafal name org ni)

pas2 aku nak bercerita plak pasal KMdy transform to KM.Apa ada hal la plak ngan pangkat ni kan???okla, benda ni isu kecik je.tapi akan jadik besar ble aku g jambori ke uitm merbok kedah nanti..isu dia sebenarnye pasal admin kitorg diberitahu yg kampus puncak alam cume nak KM as a komander pengiring je.xtao la npe dan apakah sebabnye...so, memandangkan KM aku semua terlibat ngan pra-jambori, so, terpaksalah aku merahsiakan identiti aku..kami dok pakat2 la ngan BK2 sekalian..tapi ade gak yg kantoi mse kat puncak alam sne...Ok. stop till here.

2 ari berada di segamat, bukan watpe pon sebenornye...cume ak settle logistik je.tapi memandangkan banyak lg mase terluang, so kitorg pon isi la ngan sesi taaruf dan sedikit assignment...hahaha..padan muke ko wahai sekalianBK2 ku..

will continued...

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...