BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 13, 2011

penat tapi meriah

asenya da lama sgt da aku x update blog ni.mahaplah aku skunk ni tengah sibuk bekerja.cite pasal keje..kelakar plak ble dipikir2kan...mana tak nya 1st day aku sangat lah penat.staff sakan rengit kena pindahkan gondola2 yg berat2.angkat ke tingkat 2..lepak kot.patah badan ni..


ari kedua plak bosan nak mampos..ketiga, bosan giler...ari keempat kitorg ramai2 wat O.T smpai la pukol 11.30.seronok sbb buat ramai2..ari kelima sampailah ketujuh termasuk ri ni, balik awal pukol 9 lebih...

kat sakan rengit ni, staff dia baik2, sopan, hormat menghormati...susah nak cakap.dlm mase 2 ari je aku da dapt bergaul mesra ngan diorg..enjoy la keje ngan diorg..

manager kitorg namanye k.bety.AM plak kak maz.PPP plak rina.department baby, wawa yang pegang.ladies 1 aku ngan raudhah. kain pasang, ain t.ain z plak pegang ibadah. stationery k.cha. mens yang pegang wan ngan shafik..diorg 2 makhluk laki yang keje kat sakan.yang lain di conquer pompuan.dashyat kan???bai pegang sandle.kiah plak pegang ladies 2.skewl plak yg pegang anum dan bakal diganti dengan intan.

sape kate yg keje salesgirl ni sloo budak bongek2 je??hello...u all silap k.kat sakan rengit ni, semua berpendidikan tinggi kot. mane x nye masing2 baru abes stpm ngan diploma dengan cgpa 3 pointer and above..

nak cite pasal budaya kerje kat cni, tapi aku da ngantok.lain kali k,,chow dulu..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...