BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 24, 2012

pengakhiran

Hai uolls..sihat?thanks for read my blog yang memang tah pape tah..actually da lama aku x update blog ni.bizi sgt study smpai lupa rupanya aku ada anak angkat..

Pejam celik,pejam celik, rupanya dah setahun lebih aku kat UiTM Shah Alam. dan sekarang ni aku tengah mengakhiri detik-detik terakhir sebagai seorang pelajar. Opps, sekrang ni tengah study week.dan aku masih lagi di rumah sewa ni dengan menyiapkan assignment individual. Sadis betul hidup ni.

Next semester, it will be my last semester before i finish my degree. Waaa,,after this, I'll be declare as someone with degree holder la..class ko jah! hahaha..

Internship dekat mana?Ha,,setakat ni baru dapat call from MIER. Tgah tggu call from other companies. Kalau xde, MIER pon ok what...

Okay la..thats all..

tata :)



0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...