BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 22, 2010

melawan nafsu


muke tengah bersemangat nak jalankan tanggungjawab diri sendiri


entry kali ni aku cube untuk menyatakan hasrat aku untuk melawan segala nafsu ku yg selalunye membawa kepada kelalaian diri sendiri..
pulang dari rumah ke uitm segamat berbekalkan azam dan semangat yang baru.
aku pon xtaw dari mane datangnyer semangat ni tapi mungkin juga kerana kekhilafan yang aku lakukan semasa test FIN 262 ngan LAW 251.
apa yang pasti, aku cuba untuk belajar dengan semangat baru...
aku xnak pisang berbuah 2x..
memang bagos pisang berbuah 2x coz kite kenyang dapat makan pisang 2x tapi kalau result test kantoi untuk kali kedua,,,berbaloi kew??

doakan aku berjaya!!
chaiyok!chaiyok!

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...