BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 27, 2010

SAYANG KAMU

pagi ari ni,dia miscal.
dia cakap nak kejutkan bangun suboh.
baeknye dia..

malam,dia mesej plak..
dia cakap dia kena guard.
aku plak da xkeruan da siapkan assignment.
nape ek?
bukan sebab xde bahan nak tolong translatekan b.i.
tapi aku rindu nak mesej ngan dia.

malam jugak aku desak dia nak call.
jahatnye la aku..
tapi niat aku cuma nak lepaskan rindu..
xsangka plak dalam aku berbual2 dengan dia,
aku da buat dia kechik ati..
tapi dia xtaw aku sedey sangat..

dia cakap dia xtaw lagi dapat balik semenanjung ke x..
2 tahun tunggu dia..
2 tahun bukan sekejap..
kawan aku cakap,sebab kite ditinggalkan,2 la yg wat kiter ase penat menunggu.

KAMU,CEPATLAH BALEQ!!
ORANG NAK KAMU!!

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...