BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 1, 2010

KEBERKATAN


result LAW 251


petang ni aku juz nak cerita pasal keberkatan je..
aku sendiri telah merasai sedikit sebanyak kemanisan daripada hidup yg mendapat berkat.

petang tadi,kelas LAW berjalan mcm biasa jew..
tapi ade suprise untuk aku ari ni...
result test 1 da dapat da..
aku ingatkan aku fail untuk kali ni memandangkan essay aku xdapat mengingat segala section,cases yg ade lam manual.

nama aku dipanggil buat kali pertama..
first person...please imagine pe yg ade lam kepale otak aku mase 2..
selalunye,kalo bukan markah highest,paling low la...
tapi sangkaan aku meleset..
aku dapat markah 6.6/10.
nak dijadikan ceghita kalo per 100, aku dapat 66 la..
kire lulus la 2..aku ingat da fail da...

ase nye ni dari hasil usaha aku yg rajin datang kelas ngan rajin wat exercises lam kelas..bukan niat nak membangga diri tapi aku cuma sekadar berkongsi rase dgn kamu sekalian...

CONGRATE!!!!

2 je la yg dapat aku cakapkan buat diri aku sekarang ni..
dan ni jugalah pembakar semangat aku untuk dapatkan A+ tuk subjek LAW 251..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...