BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 25, 2010

pernah x korunk bengang?

entry kali ni aku cume nak citer pasal bengang jew...
penah x korunk ase bengang?
mesti penah kan?
kalo yg xpernah ase bengang 2 mungkin jugak korunk pernah ase bengkek
kalo korunk xjugak ase bengkek jawabnye korunk ni xde perasaan ler

aku bukan la nak cerita keburukan org..xbek kan citer keburukan org
tambah2 lagi ari ni aku berpuase ganti
aku cume nak berkongsi ase je

aku slalu sangat ase bengang..
aku bengang bile org xboleh nak hormat aku tgah melakukan amal ibadah...bukan nak cakap aku ni riak tapi sebagai Islam korunk patot sedar yg bila mana ade seorang hamba Allah nak mengerjakan solat atau mengaji, korunk patot hormat dia dengan senyap seketika ataupon cakap dengan volume yg slow

aku pon bengang gak kalo ade org yg xreti2 nak guna kan barang kepunyaan org lain dengan sebaiknye..
helloooooo,dia punye barang ko ingat cket la..jangan nak jadi kan harte korunk plak..
ingat dia beli pakai daun ke??

lagi yg wat aku bengang kalo orang 2 x hormat mase aku tgah blajo ngan tidor...boleh x korunk tutop pintu dengan slow
ingat la cket...masing2 pon pakai pintu yg same tuk kuo masok bilik 2,then kalo tutop gedegang macam nak bg pintu 2 pechah,ble da pechah spe nak jawab?

bebel sorg2 pon xgune coz org yg selalu wat aku bengang ni xde pon nak kisah pasal aku..

moral value yg aku nak citer kat cni...hormat la sesame kite.macam ne kite nak org len hormat kite,mcm tu jegak la dy
understand?

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...