BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 12, 2010

dinner ABC yg best


hadirin yg len


jge si dibah baek2..syg dia selalu k


ni adeq kesayangan saya...si salma namenye


wan ahmad,pak din ngan si salma..
mereka tunggak BRAVO


juniorku tersayang


kk fuad sungguh smart


bella ngan aku...nampak x aku pakai maskara?
hehehe


mira,aku ngan farah..smart x kami?

buat komander2 junior batch 18
akk nak say tenkiu sesangat bg komitmen yg sgt mantap
buat komander2 senior bravo
aku syg korunk sgt

dinner semalam dinner plg best pernah aku pergi
even kite cume menumpang dinner org
kite xmenyusahkan diorg

buat mereka yg ase kitorg ni menyusahkan korunk
hellooooooo,we are not parasite ok!
kitorg byk wt keje

komander bravo best!
mustaqim,zul aizat,wan ahmad,pak din,arif n diba..
jge amanah yg kitorg da bg semalam k
gud luck 2 u all
hidup BRAVO!

p/s: sori dibah ngan anne coz gambo korunk xde..aku xsave lam phone la syg


0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...