BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 18, 2010

kau pergi

entri kali nak ceghita pasal senior2 komander part 6..
mereka dah akhir sem
mereka sedey
kami pon sedey
ni bermakna sem depan adalah tampok pemerintahan yg lain pula
dengan dianggotai oleh top 5 yg banyak muke baru termasuk aku as a QM

ceghita tentang mereka sungguh sedey lagi bertambah sayu..
mungkin ke aku boleh sehebat mereka sebagai seorang pemerintah?

atau mungkin juga secomel dia

atau setegas dia

atau mungkin selantang si fizie

dan mungkin juga sekreatif bear
apa pon yg aku harap, mereka dapat grad on time n mendapat kehidupan yg lebih baik di ari kemudian kelak

buat aku yg mungkin nak memegang tampok pemerintahan sem depan,
aku akan jadik yg terbaik
kalo salah tolong tunjukkan
saya budak baru belajar...

buat chilu,
xmao sedey2 k..
u are da best 2!

p/s: buat part 6 yg len, sowie xde gambo





0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...