BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 25, 2010

kem jati diri

23-25 julai 2010
3 ari 2 malam
1 pengalaman yg sangat bermakna buat aku

aku memang perlu dimotivasikan..yg itu,aku hampir pasti.sebab 2 juga lah aku gagahkan diri untuk join kem anjuran DIBA dengan kerjasama I.P.MINDA CONSULTANT.

terima kaseh atas segala apa yg aku pelajari sepanjang kem ni.apa yang penting dalam kem ni,aku dapat belajar untuk menjadi seorang pemimpin..seorang pemimpin yang mungkin mampu membawa organisasi aku ke 1 tahap yang disegani oleh semua students UiTM Segamat.

sedikit ilmu untuk santapan mata kalian..haha..ayat puitis sengaje digunakan.

IQ,EQ & SQ..3 element yang penting untuk menjadi seorang pemimpin yg hebat.

1) pandangan mata hati
2) a clear vision
3) fokus
4) think out of the box
5) teamwork
6) tawakal

itu semua penting untuk memastikan organisasi yg kita pimpin xlari dari visi yg kita cuba capai..

2 je kot ilmu yg aku nak share ngan korunk..jom tengok gambo2 yg sempat aku amek.


binaan kami pd cubaan pertama dalam slot ke-5


saje posing mengisi masa lapang

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...