BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 16, 2010

new sem new responsibility

sem ni..sesi julai-nov 2010..QM or as known as Quarter Master..2 la pangkat aku dalam batalion.top 5!!cheh!!dengo grand..memang grand pon..

entry kali ni bukan bermaksud aku nak belagak or bangga or riak.tapi sekadar menceritakan pengalaman aku bergelar QM.

orang cakap,besar pangkat besar la tanggungjawab..betol la 2.kalo dulu aku cume seorang komander berpangkat KRM,KRK dan juga KM.skunk ni aku da pon bergelar KMdY..tugas dan bebanan yang digalas atas bahu aku,berat sangat.kalo x ye2 boley kantoi studi sem ni.tapi aku cube tuk membahagikan masa antara aktiviti dan juga studi

nak jadik seorang student yg cemerlang,kite kena la ade soft skill.tol x?selain disokong dengan cgpa yg baik..lagipon aku nak juga jadik seorang anak dan juga ibu yg berjaya suatu ari nanti..aku nak orang yg ada kat sekeliling aku ni proud ngan aku..

bagi kawan2 yg malu or takot nak tegor aku lepas nampak aku pakai tongkat,aku harap korunk xpatot ase mcm 2 sebab aku ni still lg mcm dulu..aku xkan berubah dengan pangkat atau ilmu yg aku ade ni..

k la,,adios

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...