BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 24, 2011

eager to EAT!

eager to EAT!

yes, that mine...2 la aku ase perangai or attitude buruk yang aku ade.
actually xdela buruk sangat pon sebab aku ase semua orang akan ase excited nak makan bile ase perot 2 da kebulor abes..tapi yang buat perangai aku ni nampak buruk sebab kalo nak tao aku ni kalau bab-bab makan, aku memang pantang..semua la aku pantang.pantang nampak, pantang di ajak, pantang terus je laju tangan aku nak suap masuk dalam mulut.

itu ok lagi kot buruknye...tapi jangan xtao plak yang aku ni kalo da beli makanan tuk lunch, sampai je kat bilik, dengan selaju dan sepantas kilat yang aku boleh, aku akan cube tuk tukar baju. pastu t g toilet nak basoh tangan, masok je dalam bilik,,hahaha...agak-agak korunk ku watpe?

terus makan?x...
terus bukak mulot sumbat ngan lauk?pon x jugak..
aku akan menari-nari dulu nak makan..aku xtao la nape ek..tapi 2 memang sindrom aku doe..aku memang sangatlah excited bab nak tunggu makan.ase x sabo je nak suap makanan dlm mulut..aisey!xsenonoh punye perangai anak dara kan aku ni..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...