BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 19, 2011

menangis lagi

aku pon xtao untuk kesekian kali yang ke berapa lagi aku menangis..

ase nye sem ni da banyak kali da aku menanges..
lupe plak aku..bukan hobi aku ni menangis ke??? hahhaha

semalam ade test TPT 251
ari ni ade test selling ngan quiz ENT 300
aku xtao la mungkin aku nangis sebab aku xdpt score dlm quiz ngan test tuk 2 ari ni kot..or maybe jgk aku terlalu tensen ngan study aku..otak de tepu..poyo je la ko..study men2 gak aku tengok..

mungkin jugak nanges aku sebab xdapat balik umah minggu ni dok sebab cuti yg hanya tinggal 2 ari je..ahhhh,,wat penat bontot je dudok dlm bus nanti..

atao mungkin jgk aku kebosanan tinggal kat bilik 2 orang yg xtao sape penghuninya..masing2 sibuk ngan keje..sebelon ni mana pernah aku duduk bilik 2 org..so, bile da 2 org ni terasa la ketenangan yg membawa kepada kebosanan da terus kepada ketensionan..

tapi mungkin jugak sebab zul aizat rozaimi da semakin menjarakkan diri dari aku..ape salah aku sampai nak terima ni semua..saya tao kamu saket, tapi saya xpernah nak kesah 2 sume..dulu kite x macam ni pon..tapi sekarang kite masing2 da laen.kamu cakap saya da laen..pe laen nye saye?tapi kenape saya ase kamu yg da laen????

tension..mate aku da penat menangis..nak mengaji bukan la sekarang sebab tengah moon coming..aku rindu kan mase dulu...

alangkah seronok nya hidop seperti kanak2..xpayah nak pikir masalah..yg pikir cume seronok je..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...