BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 8, 2011

starting a new life




hari ni 8/10...da sebulan aku kat kampus shah alam..baru kali ni aku dapat menulis dlm blog aku..sibok agaknye ye anak saadon??ble kenang balik sebulan yg lepas,,sedikit kelakar dan tensen pon ada..seminggu di awal pendaftaran,sangat tensen..otak ni mcm nk meletop..hari2 menanges..mane taknye,,dengan pengecualian kredit xselesai lagi,jadual bas biol,,keadaan umah "apartment" yg mewah dengan ketinggian 5 tingkat memang buat aku ase segamat jugak la syurga..tp sampai bila nak duduk kat dlm comfort zone..tol x?

aku kuatkan semangat...positivekn otak ni..cube terime perubahan demi masa depan kau sendiri..da hari ni, aku makin selesa dengan kehidupan sekarang..aku jadi makin bersemangat nak belajar compare when i was in diploma..pengalaman memang mendewasakan aku..


terima kaseh pada family aku especially tuk mak ngan abah..terima kaseh jugak buat sahabat@aku..MUNIR & FARAh..diorg la kawan aku mase aku susah dkt sini..buat org yg aku sayang,,aku doakn kau gembira selalu..ada jodoh, kite bersama..kenangan kita akan aku jadikan semangat aku untuk teros idop..


minggu lepas ade program GTE..jumpe la kawan2 mse dip kat segamat dulu..kawan komander je la..hehehe..


aku lepaskn korunk ngan gambo2 y xseberapa ni..



0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...