BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 25, 2010

melemaskan

1 ari yg sangat meletihkan ditambah pula dengan tahap tensen yg hampir mencecah 110 degree..
alhamdulillah aku berjaya meyempurnakan qada'puasa aku bagi tahun lepas untuk 1 hari..
tapi aku ni bukanlah manusia yang sempurna..biasalah kalau aku selalu sangat merungut akibat kebuluran.
aku terpaksa gagahi juga niatku untuk menyudahkan puasaku hari ni kerana kata orang,,hukum puasa ganti sama je macam kita puasa Ramadhan...
aku hanya mampu berdoa agar Allah menerima puasa ku hari ni..ameen.

berbalik kisah tensen yg aku alami hari ni..
ni sume gara2 assignment IS yg aku kena submit 1 Feb ni,,
nak buat slide gempak kenalah ade ciket usaha dan ketekunan..
aku pon try nak download iklan2 berkaitan assignment aku ni..
cube punye cube,xdapat2 nak download..
aku punye lah stress,dah macam org gilerpon ade..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...