BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 19, 2010

W.E.I.R.D

da lame rasenyer x update blog ni..
maklumlah,,buzy ngan aktiviti dan study yg aku pon sendiri xconfirm ok ke x ok..
anyway,,tuk entry yg ni nak cerita tentang sebuah persahabatan yg agak weird la bagi aku sendirik

ni sume aku yang alami sendirik
cerita aku dgn seorang kawan yg da lame sangat kenal
hampir 4 tahun usia persahabatan kami

tapi nak di jadikan cerita..
persahabatan kami bukan cam orang lain yg selalu sangat communicate
even kitowg ni dekat tapi asal jumpe,,payah sangat nak bertegur..
aku sampai serba salah sangat bile pikir pasal relationship kitowg ni

aku ke yang salah?
atau dia yg ego?

aku harap sangat yg dilema aku rase kan sekarang ni cepat berlalu..
aku sayang dia sangat...

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...