BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 30, 2010

sepanjang hari2 yg lepas

kehidupan dan pengalaman mengajar kita untuk terus menjadi matang dalam kehidupan.
Itulah yang aku alami sepanjang hari2 aku di sini.

hari rabu lepas,dalam sekitar pukul 10 mlm,seorang kawan aku ajak aku berkongsi rase dengan dia..dia cakap dia rindukan arwah mak dia..aku xmungkin dapat mengurangkan rindu dia pada arwah mak dia apa yang aku mampu buat selain nasihat cume lah menangis..maafkan aku nana,kalau aku bukanlah seorang kawan yang baik untuk dengar segala kesedihan kau tapi aku dah wat yg terbaik sebagai seorang sahabat..
dan aku harap,lepas ni xde lah kita nak malu2 untuk share ape2 problems pas ni..dulu2 mase kat sekolah,kita banyak citer mcm ni,,tapi sekarang x lagi...
aku harap kau kuat dan setabah arwah mak kau..
ramai lagi yg masih sayangkan kau..

ari ni juga,besday abah..
aku xsempat nak wish sebab abah sebok kenduri umah pak ndak..
tapi jauh dalam ati aku,aku nak cakap yg aku sayang sangat kat mak ngan abah aku,,
terima kaseh sebab dah besarkan aku..
aku harap abah sudi terima hadiah aku yg xseberapa tu..
maklumlah,aku student lagi dan xmampu nak bagi hadiah yg mahal2..

EPI BESDAY UNTUK ABAH
SEMOGA PANJANG UMUR

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...