BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 9, 2010

LUPA ------> LUPA

lupa, lupa dan terus lupa

asenye ni la penyakit yg aku paling benci sekali
disebabkan lupa, aku bakal ilang 20 marks dalam paper FIN 329 pagi td

asal la lupe..da selalu sangat agaknya makan semut.nak cakap aku suke tengok taek xdela plak..
adoyai!!
tensen la aku camni

asal ley lupe..aku bukan maen la nak jawab paper td..hmmm
hopefully xdela aku merepeat paper puaka ni...( absolutely not )
but to get A?? ( i can't predict it)

moge2 keberkatan aku mengajar mereka2 FIN ari 2 dibalas MU ya Allah..
aku mohon keberkatan dari limpah kurnia MU agar ko lembutkan la hati penanda paper FIN 329 aku 2..
Butekan matanya melihat kesilapan jawapanku, terangkan matanye melihat jawapanku yg benar...

TAKOT!! SCARY la weiii...



0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...