BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 11, 2010

upgrade ilmu & iman

cerita pula pasal ilmu tuk entry kali ni

seawal pagi mungkin bagi aku tp mungkin da tengari bagi si mamat 'y' ni
Y sorg senior mase aku amek subject macro part 3 dulu
camne tetibe je dia boley gle nak contact aku balik diz sem
tapi
tujuan Y mulia sesuci safi balqis..juz as a old friend (but actually i dun't know what his motif contact aku again 4 diz time)
Y slalu sgt sent mesej & call aku dengan alasan tuk bg semangat tuk aku teros berjuang dlm mencari diploma.
care penyampaian meslecture dia agak bersahaja dan sempoi tapi sometimes got little bit boring..(hehehe)
anyway, i dun't really care about dat sebab aku xkesah nak layan org ni..
pagi ni cam biasa jugak Y ni call pagi2 nak bagi aku semangat tuk belajo
but 4 diz time, Y guna reverse psychology katenye..
2 xkesah la
cume aku tertarik dengan pesan Y yang terakhir..
Y soh aku upgrade ilmu aku
even kite ni da pandai sekalipon, tapi 2 sume tuk ari ni punye cite
dan sepatutnye kite kne upgrade lg ilmu kite tuk ari sok
macam cakap nabi kite, menuntut ilmu bio la sampai ke negeri china..
kate org bijak pandai plak: semakin ku belajar, semakin ku kenal kebodohan dalam diriku
jadik nye JOM BELAJAR!!!

p/s: wish me all da best & hopefully i will get the best result and full with A+

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...