BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 21, 2010

xde orang ke??

penat da seharian kemas umah

adoyai...
ke sana sini ke hulu ke hilir ke luar ke dalam..semua aku da kemas

anyway bukan tu yg aku nak cakap..aku cume nak btao kat cni yg sekarang ni umah tengah xde org.
abah g kenduri kawen..ade jemputan katenye
mak ngan nabila ikot angah balik KL g jage k.fizah pantang bersalin
along plak ade la kat umah..tapi esok2 da start keje balik.
rasyid..ade kat umah..mati kutu la ko rasyid..
atok g kebon agaknye..td wak long datang umah. atok layan la 2
sape lagi yg aku xsebot ek??
ase nye da xde da
ooooo..lupe, aku plak bakal bizi mulai 24/11 ni sampai 22or 24/12 ni
ape2 pon. arap2 sume berjalan lancar

sekarang da pukul 3.26 pm
da aku maseh lg xmandi pagi..qada'kan mandi mlm nanti sekali la

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...