BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 25, 2010

arini punye citer

ari yg paling bengang lagi malu buat aku..
pergh!sampai mati kot aku ingat ari ni yg bersamaan dengan 25/9/2010
hari kenaikan pangkat bagi batch 16 dan juga batch 17
xde plak aku nak duge bende nak jadik macam ni punye besar bengangnye...

shit!penat aku practise naik pentas,tabik hormat atas pentas..last2 aku wat salah gak..aku lupe nak hentak kaki lepas je tn.jo pakaikan pangkat..lagi plak,aku boley berlenggang atas pentas..setan betolla!

kat dalam baris bile beratur kat bawah..2 lagi la cam fucking shit!aku boleh plak keluar baris dengan berpusing ke belakang..adoyai!semua budak part 1 nampak kot..shida,2 basic la ngek!yg ko ley wat mistake 2 apesal huh??

pn.syida ngan cik tus pon bukan maen la perli+gelak ngan sembur aku..aku xkesah pon..aku tao 2 salah aku..tapi aku malu besar la...

ampon semua!!aku wat mistake besor lagi bodoh!!

p/s:aku kene belajo protokol ngan hukuman kawad dgn lebih siyes...

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...