BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 6, 2010

pemimpin alaf baru

minggu ni menguji tahap kesabaran,intelektual dan kepimpinan aku.macam2 jadik minggu ni..seorang pemimpin yang ingin dilihat sebagai contoh dan juga rujukan anak2 buah yang lain2 kadang2 juga tidak lari dari masalah diri.contohnye,tensen,lambat buat keputusan dll.

ada kawan aku cakap,bukan senang nak jadik ketua.aku setuju sangat2.tapi kita xboleh la nak duduk berdiam diri je..kan?kita da tao jadik ketua susah,why not kita try yg terbaik..betul x?setiap kemajuan bermula daripada perubahan...kan? (tagline kompeni Delta) aku pinjam sat nor..hehe

so,korunk sume yang kat luo 2,pikir2kanlah dan selamat beramal...

p/s: aku cube nak latih diri jadik seorang pemimpin yang terbaik..TAPI dengan cara dan personality aku sendiri.aku xnak orang hormat aku sebagai pemimpin yang hanya tahu menggunakan kuasa autokrasi saje..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...