BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 12, 2010

rindu emak

balik ari isnin 2 ingat dapat la memanjakan diri dengan mak,along dan semua.tapi lain pulak yg jadik.sampai je kat ayer itam,aku terus je call rumah.mak cakap,mak nak pitam...adoyai,,sedey tol la dengo..

sampai je umah,aku tengok umah 2 senyap je.da xseceria dulu.npe ek?selalu kalo aku balik,mak akan sambut aku tapi beza dengan kali ni.aku intai bilik mak,aku cuma nmpak mak baring je..kepale haotak aku teros je ingat kat anak sedare aku..ape dia buat ek?hmmm,lagi la aku cian tengok dia sebab yg aku nampak masa 2 dia tengah main puzzle sorg2..alahai...sayu ati.

aku salin baju teros je dapatkan anak sedare aku,,soalan pertama aku tanya,"bitbit da makan?".agak2 ape jawapan dia?haaaaa,mestilah dia jawab xlagi sebab xde yg nak amek kan nasi.aku g dapor,carik nasi tapi bile tengok saji,xde lauk plak.ye la,sape plak nak masak kalo mak da saket.along???aku pelik gak npe along masak lauk tah pa pe tah..

malam along balik,aku tanye along npe xmasak?along cakap,"aku mengandung 2 bulan.mabuk la".aku xde respon pon dengo along pregnant.bukan lah aku xske dpt ank sedare baru tapi mse 2 aku cme terpikir kan mak je..

abah pon da agak tensen aku tengok.hmmm..tah la


"Ya Allah,aku mohon sempena bulan ramadhan yg mulia ni,aku mohon KAU makbulkan lah doaku ya Allah agar aku dapat melihat muke kegembiraan di setiap org yg aku sayang Ya Allah.KAU kurniakanlah rezeki yg halal dan kesihatan yang berpanjangan pd mereka kerana aku sangat sayangkan mereka...Ameen."

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...