BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 31, 2010

happy birthday to me


epi besday to me..
epi besday to me..
epi besday to me..
epi besday to me..

ALLAH selamatkan saye..
ALLAH selamatkan saye..
ALLAH selamatkan RASHIDAH SAADON..
ALLAH selamatkan saye..

selamat ari jadik..
selamat ari jadik..
selamat ari jadik SHIDA..
selamat ari jadik..

clap2..

hehe..ari ni besday aku yg ke 20..maknenye da pon genap dengan sempurnanya umor aku 20 tahon..xsangka kejap je da 20..ase cam baru je semalam aku berlari2 men galah panjang ngan kawan2 aku kat PD dulu..

syukor ALHAMDULILLAH..aku dapat lagi idop tuk ari ni.da semalam buat pertama kalinya aku x countdown pon tuk ari lahir MALAYSIA yg ke-53..bukan nak poyo tp aku mmg excited cket cte pasal MALAYSIA..mungkin sumpah lahir tarikh ni kot..


buat kawan2 yg wish aku,terima kaseh banyak2..untuk yg sambot besday sme ari ngan aku..epi besday to all of u 2..k.nonoi a.k.a hariadeka,piqot a.k.a syafiqah..aku pon nak wish epi besday gak tuk korunk..

20 tahun..
harapan aku cume dimurahkan rezki,panjang umor,diberi iman yg kuat dan semangat belajar yg tinggi..

haaa...lupe nak btao..terima kaseh mak ngan adeq sebab wish besday pagi2 bute..


0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...