BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 9, 2010

i know what u did nite before raya

nak share sedikit happiness dengan u olz..


maghrib,mohd fahme lagiman datang ke rumah aku dengan niat cume nak bagi "ngunjung" dari famili dy.tao x ngunjung tu pe??ha bagi korunk yang nak tao, ngunjung tu cam bertukar2 makanan la.salah satu tradisi masyarakat jawe kat johor.


da terlajak sampai kat umah aku time berbuke pose,mak pon ajakla mohd fahme lagiman beserta adik lakinye yg bernama 'mamat' tuk singgah sekali berbuke..


lepas je buke,dia minta izin mak ngn abah aku untok bawak aku ke ekspo pt.raje..mlm raye kan,mestilah ramai yg kuo carik baju dan kueh2 urgent..mak ngan abah xberape nak bagi tp dengan sebab dia bawak sekali adik2 dia,so parents aku pon bagi ler..(bukan muhrim)..ye nak kuo kena la ade muhrim..kn?


tunggu punye tunggu,dia xsampai2 pon umah..aisey!janji pas isyak tapi da nak pukol 10 da ni..dapat 1 mesej..


"sowie lambat,,isi minyak jap.jalan jammed ni.."


ok..aku pon cube la bertenang semula..then dapat lg 1 new mesej..cam ni la bunyi dia


"cepat siap!my brother is coming to pick up you.."


ati lega...


sampai je ekspo, ramainye org jgn ckp la..jalan cket,terciom org..(2 la spe soh hang rendang sngat cam pokok bonsai)..adei...


nak citer mmg banyak..dengan adik2 fahme ilang...macam2 hal kot..balik da dekat pukol 3 pagi. barang yg dibeli pon xde la banyak sangat 


tapi mohd fahme lagiman ada belanje purse baru berwarne merah yg bakal aku tunjukkan pada sipot merah benjol kepale.bikin dia panas..haha..dan kami juge sempat buat cincin couple...





purse merah yg bakal aku jeleskan pade ko farah izzani ramlan..hehe

yang bawah ni plak,cincin couple kami..tertulis di situ * cda love mie *


0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...