BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 10, 2010

selamat hari raya aidifitri



xpenah siyes tengok aku minta ampon..ketawe je la ko ae terbahak2



angah minta ampon same itu along..




husband & wife mohon ampon same mak ngan abah
bile aku plak nak berlaki?..haha..gatai punye budak




angah mohon ampon sebab selalu minta abah duit bayo road tax kete..hehe



awat gambo mcm ni...menggelupor semacam je shida..tolong jgn amik gambo saya..saya malu



turn aku da tibe..malu la plak.byk nyer la dose aku..sob3!



YB Rasyid mao minta halalkan makn minum dari mak


YB lagi mao minta amppon dr abah



mahapkan salah silap along mak ye


contoh anak yg solehah..ameen



bg,mahapkan salah silap nor bg...hehe



org belakang tabir yg selalu sgt melalak di awal pagi rye.. mahapkan org..xsengaje nak mengumpat di pagi raye



suasane ruang tamu ala2 raye



ni pon ruang tamu depan dri sudut yg lain



ruang tamu depan jugak..2 je tempat yg aku asekan menarik untuk di upload dalam blog ni..hehe

semua ni antara scene2 yg sempat aku amik tok upload dlm entri kali ni..sebagai kenangan buat raya 2010.moge2 raye yg akan datang,aku sempat menikmatinye lagi dengan lebih baik.

buat mak & abah:::mungkin mase minta mahap tu,uda banyak gelak dan nampak xserius tap jao dlm lubok ati uda,uda pohon sejuta keampunan atas salah silap uda.halalkan makan dan minum uda selama ni..terima kaseh sebab besarkan uda..ape yg jahat dari mulot dan perangai uda,uda mohon ampon.redhokan idop uda..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...