BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 15, 2010

15/09/2010




aku anak derhake! aku memang anak kurang ajar!
aku bergadoh dengan mak & abah gara2 nak kuo g bando ngan fahme tengok movie..

salah ke nk kuo g bando?
kami pergi tengari..
bukan malam

kami tao dose pahale
lagipon xkan nak wat maksiat kat mall
kami xbodoh

mungkin entri kali ni agak kasar tapi aku sekadar meluahkan rasa..xslh bukan?
aku xpaham..kenape mase along ngan angah senang je mak ngan abah nak bagi diowg keluo umah.padahal along pon pompuan jugak.ape?along je ke yg boleh dipercayai?

ni x adil buat aku.selama 20tahun aku idop,mak abah susah sangat nak bagi aku keluo.kononnye sebab aku ni pompuan.aku pandai jge diri.tolong la percaye aku..aku pon nak mcm budak2 remaja yg lain..yg dapat kuo enjoy bersame kawan2 dan pacar mereka..

kwn2 aku ckp,sabo lah shidah..parents ko syg ko 2...cakap mmg la senang thambi.tp aku ni saket xtao x nak tunggu ni semua..

agaknye bile aku dpt bebas?bebas dri kongkongan keluarge..aku da 20 tahun..xlayak aku dilayan mcm aku ni baru je berumor 10 tahun..

aku mogok xnak makan sehari..terperap kat bilik yg sememangnye bosan tu..bantai nanges dan tido je la..


mari lihat muke manusia serabai yg mogok xmao makan



asal muke ko doe??



makan jempot2 mak buat lepas fahme pujok makan..ngade2 betol cewek ni



kecewa..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...