BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, September 18, 2010

remaja dan keterlanjuran

sebagai rakyat yg prihatin,aku nak berkongsi rase dengan korunk semua pasal remaja pd ari ni dan juga isu keterlanjuran.

terlajak perahu boleh diundur.
terlajak kata xboleh diundur..tapi boleh minta ampon..
tapi kalo terlajak tangan...amacam??

terlanjur yg aku maksodkan ni bukanla terlanjur kata atao terlanjur mencintai mu cam lirik lagu roosak..eh!sala la plak..rossa..tapi aku nak cakap terlanjur yg boleh mendatangkan cahaya mata a.k.a anak..

rate2 semua da pahamkan..remaja sekarang bukan mcm remaje dulu2..memang la xsame..dulu remaje namenye goyah la gayah la..sekarang remaje da lain..nur afrina nabila ( nama anak sedare aku la plak) la siti qustina la..mcm2...ermmmm 2 pon bukan yg aku nak citer sebenarnye..hahaha

cium,peluk,rabe dan plus2 2 da dianngap biasa dan 1 kewajipan buat pasangan yg couple ni..bg diorg, x fun la kalo xde ni semua..kiter selalu nak salahkan remaja2 zaman sekarang..tapi penah x kiter tanya diorg kenape diorg terjebak dengan ni semua???

xadil buat diri diorg kan??memanglah kerje yg diorg buat 2 salah..tapi cube pikir balik..mungkin diorg sengaje wat 2 sume sebab diorg nak ikat pasangan diorg...bile da diikat dengan bende 2 mestilah pasangan diorg ase serba salah nak tinggalkan si pompuan ni..bukan niat nak membela diorg tapi tahla..tetibe je aku nak menyuarakan pendapat bodo aku ni..

ermmm..lain sebab aku xdapat nak nyatakan sekarang sebb kat umah aku sekarang ni da bunyi guruh..patot off9 dulu..

chow!!!

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...