BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 12, 2010

aku = dia??

aku same ke ngan awek ko?
even name timangan kami same but we are not da same person.
sooooooooooo..pliz la!
xperlu kot nak layan aku baik gle cam ko layan gf ko..
aku bukan xsuke ko buat baik ngan aku tp aku da ade org punye..
dan ko pon harus paham serta wajib paham yang ko pon da pon punye awek ko sendiri.

kalo la gf ko tao ko layan aku camne..mesti dia sedey doe..
sumpah!aku xtipu!
xde gf yg xjeles kalo bf dia layan pompuan lain same cam bf sendiri layan diri dia...

memang la dia cakap dia open..tapi ati pompuan ni lemik cam tisu..
okey la..aku xsalahkan ko 100% tapi tolong la wei..asal aku sei yg ko pilih nak wat lepas rindu kat gf ko???

aku ley terime lagi kalo ko cume bual2 normal ngan aku..tapi akan jadik pelik ble ko punye tangan pon merayap sekali...adoyai!!aku ase aku nak mention kat cni yg aku ni da berpunye!!

okey,bley paham x?

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...