BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 13, 2010

untuk ke sekelian kalinye

camne la nak cite ari ni...
pagi2 lagi da spoil..
tarik mud suda 1 ari ni..

pagi ni aku bangon seawal mungkin tuk sahor..kononnye nak studi cket tuk MUET nanti..
last2 pas je aku sahor,aku terlelap..bangon da 6.30..mane nak suboh lg,iron baju pon x..mandi lg..memang kelam-kabot jadinye..

ingatkan nak punctual before 7.tapi ape kan daye..aku cume ley sampai pukol 7 suku..tapi 2 okey lg..yg xokey nye kan..ble aku perasan yg slip MUET aku 2 tertulis speaking test aku pada 14 october 2010 jam 11 am..adoyaiiii...bengang gle kot aku..xpasal2 aku tunggu kat class FIN 2 seawal pg..silap aku jugak xreti nak check date betol2 ngan terlalu taksub nak amek MUET..hahah!

cte 2 abes kat situ je la...

sampai turn tuk aku berduke..
TEST 2 FIN aku FAIL buat kali pertamanya..dalam sejarah aku belajar kat UiTM ni
pergh!!
33% je yg aku dpt???per 100..
adoyai...pe bangang sangat la aku ni...ish!!!
2 la..belajar main2 lg
kang da FAIL
da 2 pe ko nak wat ni shida??

tah la...aku makin menggila..
and at last..aku amek keputusan tuk jadikan aku lebih bersemangat nak study tuk final exam ni..
aku akn pastikan sem ni aku bakal mendapat anugerah DEKAN!!

tuk peringatan aku wahai simulia cik RASHIDAH SAADON:
  1. sila hafal formula ratio FIN 269
  2. tolong la study betol2
  3. pliz...makesure yg kamu 2 x careless lg

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...