BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 16, 2010

exam fever vs dinner company

baru je selesai test ECO 261
alhamdulillah boleh jawab...& insyaAllah A dalam tangan..Ameen.

anyway,ramai pon kengkawan yg da sampai ke rumah di kala ini
dan aku, masih seperti sem2 yg lepas..xmao baleq di saat study week..
asal??
macam reasons aku yg lepas2, aku akan bagi reasons like below:

  1. kalo balik, 4 sure punye la aku x study
  2. kalo balik, aku kena &wajib layan kerenah anak sedara aku yg nakal dia tahap dewa
  3. study week ni la masenye aku nak qada' mase2 aku untuk bermain game & melayan movie2 yg best
tapi untuk diz sem, aku ade tambahan 1 lagi reasons yg baru...reasons ni la yg paling kuat buat aku xnak balik umah...aku nak study struggle 4 my final paper FIN 329 yg da FAIL ri 2..

tengah kengkawan yg lain seronok kat umah, aku pon seronok gak sebab dapat banyak jemputan ke dinner kompeni..trimas tuk kompeni Alpha, Bravo, Delta, Echo & last but not least to JPAM. pd kompeni yg aku xsempat nak attend dinner korunk, i'm juz want to say sori..mase x cukop la.laen la kalo tuhan bagi aku mase 28 hours..

mase da time..ta~ta!

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...