BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 5, 2011

along




aku ada along..

A.L.O.N.G along
huhuhuhu..menyanyi pula

entry kali ni aku cume nak share ape yg selama ni along aku ase..
bukan untuk mengaibkan sesiapa tetapi aku ase ni ade la untuk kite berkongsi pengalaman..
yang baik dijadikan teladan & yg buruk dijadikan sempadan

along aku ni seorang wanita yang sangat cekal hatinya..aku kagum ngan along.npe aku cakap macam tu?sebab..dari mula dia nikah, sampai lah sekarang dia xpernah ase epi.mana x nye selama dia khawin, dia la yang tanggung perbelanjaan anak2 dia ngan suami dia..termauk juga tlg famili aku sendiri..mana suami dia??ha,,tu la dia.lelaki sekarang ni perangai tah ape2 tah..pandai buat anak je tapi xtao nak bg ank makan.

kerja memanglah kerja tapi duit entah ke mana.kalo belanja time gaji xpernah nak pelawa anak ini makan duit gaji.bila kena tegur ngan mak bapak sendiri, terus merajuk tarik muke..alahai, ko 2 da tua, ade ank 2 da, tolong2 la sedar diri.

sampai bile nak biarkan along aku yang tanggung ko idup??ko xmalu ke?aku memang respect ko sebagai abg ipar aku tapi at the same time aku memang xley terime ko buat along aku mcm 2.aku tao aku sape nak masok campor hal umah tangga ko, tapi along 2 akak aku doe..adik sape yg xsyg akak kandung sendiri.tapi aku xtao la plak ko.

along plak xpernak putus asa nasihat laki dia.minta cerai??jao panggang dari api.along sayang sangat kat laki dia.tapi laki dia ade amek kesah 2 sume???plis la adam2 yang kat luo sane 2..tolong jangan rosakkan idop orang yang korang sayang macam ni lagi..seksa asennye dapat laki yang tao kenal erti tanggungjawab..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...