BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 26, 2011

jangan kecoh boleh!!

aku xpaham kenapa student sekarang da x amek kesah pasal punctuality, tanggungjawab dan kerjasama dlm kumpulan.tapi aku lg xpaham bila golongan2 yang xmenepati masa, xbertanggungjawab atas tugasan mereka dan terlalu mementingkan diri ni boleh plak bertahan sampai part 6 diploma ni..


aku ase tiap2 sem aku kat u ni aku akan dengar masalah ni.ada satu mase 2 juga, aku sendiri yang mengalami masalah ni.

ak xpaham la,,nape mereka semua ni suka menangguhkan kerja??korunk tao x perbuatan korunk ni effect pada member group korunk yang da lame beri komitmen kat assignment 2..korunk mungkin xnampak kesannye sebab korunk suke bagi masalah kat orang2 ni..tapi bayangkanlah kalo diorang da siap kerja diorang bulan 2 lagi tapi korunk last2 minit baru nak buat.xpasal2 diorang kene back up korunk punya plak..korunk ni memang kejam la..xpatot2!

lagi pasal sellfish....korunk pandai mengat, mengutuk orang lain kononnye diorang xbuat assignment tapi yang korunk 2,,korunk cermin x diri?korunk sedar x akan ade sorang kepale yang akan volunteer buat banyak kerja dlm assignment 2..korunk tao kenape??sebab dia takut assignment 2 siap.tapivkorunk mane ade perasan semua 2...kn?terima kaseh po x kat orang 2..susah sangat ke wei nak cakap terima kaseh??

sekarang ni cakap2 biar lambat asal selamat da boleh nak pakai lagi da.kalau korang buat keje lambat2 alamatnye xsiap la assisnment korunk 2..korunk kena ingat, pelajar cemerlang menjadikan masalah sebagai batu loncatan dan bukan sebagai alasan..pikir2 kan..

0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...