BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 23, 2011

WAKANEBEB


entri pagi ni aku nak bercerita pasal pagi yang indah buat aku..kenape indah??

haha..bakal dijawab sebentar lagi...macam ari rabu yang selalu,semua komander akan bangun seawal pagi mungkin untuk ber'rowcall' or else can be say as panggilan berbaris dlm bahasa ibundanya..dan seperti biasa juga lah sikap mim alif lam sin aku ni bermaharajalela...mane x nya, da senior la konon.tapi dok memikirkan tanggungjawab yg aku galas dan jawatan yg aku pegang, aku kuatkan semangat untuk turun pagi ini.

tapi agak lah selekeh penampilan aku ari ni sebab nye aku gosok baju full-u dengan ala kadarnye..1st time dlm sejarah idop aku sebagai komander aku berpakaian selekeh macam tu.dan aku pon turun la macam biasa..ujan turun renyai2 la jugak tapi x berapa nak renyai..

masa nak tunggu encik syukri selaku ejutan kami tuk menge'check' baris, tibe2 aku ase ade titisan ujan yg tadinya renyai menjadi lebat plak..aku ngan yakinnye bagi tao la encik munir yg ujan da lebat tapi aku musykil la jugak sebab ujan 2 lebat sekali je..rupe2 nye bila aku toleh kat bahu kiri aku,,,jeng....jeng...jeng!

BURUNG BERAK SUDA!!!

terkena da aku...

pe lagi, aku trus nla la g ladies...lagi malapetaka yg dtg bile kat toilet xde tisu..adoyai,,xkan nk cuci pakai jari aku yang halus lagi mulus ni..cis!kuang asam tol la.last2 aku decide nak cuci pakai axion yg kebetulan ade kat dlm toilet 2.abes la capok2 baju og aku..

ayat nganjing paling best pagi ni..."SHIDAH DAH X HOT DA! BAO BUSHOK!"...hahaha..bertuah aku ade pengalaman mcm ni..korunk ade ke???huhuhuh


p/s:

  1. tuk name2 yg disebut diatas, korunk patot berterima kaseh kat aku sebab aku secara x kebetulannya nak letak name korunk kasik tumpang glemer cket
  2. kalo nak wat keje 2 bio la ikhlas ye..

"EUWWWWWWWWWWWW..... SHIDA BERBAU"


0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...