BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 8, 2011

awaken

pagi ini tatkala aku bangun pagi, aku agak hampa sebab aku lihat wanita-wanita yang tidak bertudung.Dalam hati aku terdetik, kenapa mereka xpakai tudung?mereka bukan tidak tahu rambut bagi wanita adalah aurat dan HARAM dipertontonkan dikhalayak awam.


mereka sedar x HARAM 2 ape??
AHHHHH! berdosanya aku..kenapa?aku juga sama seperti mereka.
kadang2 on kadang2 off tudung..
astaghfirullahalazim......aku berdosa ya ALLAH!

memang yang free hair 2 memang cantik.mana x nye, pakai pape pon da cukup cantik buat mereka.sebabnya rambut 2 kan MAHKOTA seorang wanita.
dan sepatutnya MAHKOTA 2 xperlu dilihat oleh sesiapa..kan?

tapi bagi wanita berjilbab. mereka pon mahu berfesyen juge tapi agak payah sebabnya kadang2 pakaian zaman canggih sekarang terdedah sane, terkoyk sini, camping sane...
but i'm so sure nowadays da banyak sangat pakaian yang menepati ciri2 muslimah sejati..tinggal kite nak pakai ke tidak... the choice is in ur hand!

entri ni sengaje aku karang buat renungan semua sambil2 memperbaiki diri aku yang juge x berapa nak betul ni.

P/s: emoga Allah menetapkan iman aku agar sentiasa menjadi hamba yang diredhai-NYA...Amin


0 comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...